همراه رایانه : مشاوره مشکلات گوشی و مشکلات کامپیوتر | همراه رایانه

همراه رایانه پاسخگویی و مشاوره تلفنی مشکلات گوشی های موبایل اندروید و گوشی های آی او اس آیفون ، مشکلات کامپیوتری و سوالات کامپیوتری می باشد . 9099070345 شماره همراه رایانه برای حل مشکلات رایانه ای و تلفن همراه می باشد . مشاوران همراه رایانه شبانه روزی مشکلات کامپیوتری شما را پاسخ می دهند .

مشکلات کامپیوتری تصویر ندادن مانیتور

  • همراه رایانه
  • پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶
  • ۲۳:۴۵

گاهی اوقات براثر جابه جایی سیستم و یا استفاده بیش از اندازه از کامپیوتر در زمان کار کردن با آن بروی صفحه مانیتور ارور no signal می دهد در این زمان برای حل مشکل کامپیوتر خود می توانید طبق مطالبی که در پایین توضیح می دهیم عمل کنید تا مشکل کامپیوتر شما حل شود.

ارور no signal قطعا یک مشکل سخت افزاری می باشد اما گاهی اوقات می توان به راحتی این مشکل کامپیوتر را حل کرد اما بعض وقتها حتما نیاز است که رایانه خود را به مراکز تعمیراتی ببرید و. تست سخت افزاری از تمامی قطعاتی که در زیر نام می بریم بگیرید .

اما این ارور می تواند به علت استفاده بیش از کامپیوتر باشد و یا در اثر جابه جایی سخت افزار آسیب ببیند البته در این مطلب برای شما کاربران گرامی توضیح می دهیم که چگونه این ارور را رفع کنند اگر کامپیوتر خود را جابه جا کرده اید در زمانی که با این ارور برخورد می کنید اولین کاری که نیاز است انجام دهید چک کردن کابل مانیتور می باشد زیرا دلیل اصلی این ارور کارت گرافیک است در صورتی که مانیتور توانایی نمایش تصویر را نداشته باشد یعنی کارت گرافیک درست کار نمی کند بعضی وقتها به علت جابه جایی کامپیوتر کابلی که از کیس به مانییوتر وصل شده است کشیده می شود و باعث می شود که تصویر ارسال داده نشود و مانیتور نمی تواند تصویر را نمایش دهد و با این ارور روبه رو می شوید.اما در صورتی که با کشیدن و وصل کردن کابل گرافیک مشکل کامیوتری شما عزیزان حل نمی شود در این زمان شما می توانید مرحله بعدی از توضیحات را انجام دهید با باز کردن کیس و بررسی دقیق کارت گرافیک می توانید مشکل کامپیوتری خود را حل کنید در این زمان می توانید با گردگیری مادر برد و جدا کردن کارت گرافیک از روی مادر برد و نصب مجدد می توانید برای حل مشکل کامپیوتری خود ااقدام کننید

و اما درصورتی که  با انجام دادن مراحل بالا  مشکل کامپیوتر شما حل نشد می توانید سیستم را به نزدیکترین مرکز تعمیراتی سخت افزار برده تا از کارت گرافیک و کابل در نهایت از پورت های مادر برد تست سخت افزاری گرفته و در صورت مشکل سخت افزاری می تواند به تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب اقدام کنند.

     

 

 

  • نمایش : ۵۱۵
  • کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    همراه رایانه پاسخگویی و مشاوره تلفنی مشکلات گوشی های موبایل اندروید و گوشی های آی او اس آیفون ، مشکلات کامپیوتری و سوالات کامپیوتری می باشد . 9099070345 شماره همراه رایانه برای حل مشکلات رایانه ای و تلفن همراه می باشد . مشاوران همراه رایانه شبانه روزی مشکلات کامپیوتری شما را پاسخ می دهند .